pois tietoni listalta

Pekka Raninen pekka.raninen at gmail.com
Ti Nov 16 14:04:17 EET 2010

Hei ihmiset!

Älkää lähettäkö näitä viestejä osoitteeseen janstock.fi_ns at lists... jne.
koska tällöin kaikki nämä poistopyynnöt kiertävät joka ikiselle joka on
joutunut firman kyseiselle listalle. Esimerkiksi minulle tänne
Kouvolaan. Poistopyyntöjä on tullut mailiin jo useita, vaikka minulla ei
ole mitään tekemistä koko lafkan kanssa (enkä ole siitä tätä ennen
koskaan edes kuullutkaan).

Yrittäkää vaikka osoitetta janstock at janstock.fi, laitoin itse
poistopyynnön sinne. Toivottavasti onnistuu sitä kautta, mutta eipähän
kierrä koko maan sähköposteihin tuo pyyntö.

t. Pekka Raninen
Kouvola